Винаги е по-лесно, по-бързо и по-евтино да накарате вашите настоящи клиенти да купят още нещо от вас, отколкото да привличате нови клиенти.
Дайте на вашите клиенти нови основания, за да купят още нещо. Предлагайте продукти и услуги, които са свързани с по-рано закупените от вас, но сега с някакви поощрения.
Използвайте този принцип, за да поддържате и укрепвате вашите позиции във вашия пазарен сегмент. Обезпечавайте на вашите клиенти взаимно свързани стоки и услуги. Всеки път предлагайте нови бонуси и отстъпки.
Например, можете да продавате приложен софтуер, а след време неговата нова версия, допълнителни модули или при покупка на комплект приложен софтуер - предложете отстъпка, а на постоянните клиенти - и нещо повечко.
Въобще ограниченията могат да дойтат само от вашата фантазия.
3 коментара:
Не е лошо
Любопитно е дали всичко това ще сработи. Ще експериментирам. Звучи ми разумно
Интересно е. Има ли още нещо по темата?
Публикуване на коментар