Добре дошли на нашата страница

Ние се развиваме благодарение на мечтите.
Всички велики хора са били мечтатели.
Някои от нас позволяват на мечтите си да умрат, обаче други внимателно култивират своите мечти, защитават ги и ги съхраняват в неблагоприятните времена до тогава, докато неизбежно настъпят ясни и слънчеви дни.
Автор: Byдpo Уилcън
Да бъдем заедно мечтатели!

петък, 8 февруари 2008 г.

Как да внушаваме доверие в мрежата?


Автор: Ванда Лоскот

Днес е общоизвестно, че когато става дума за успешно функциониране на сайта, преди всичко става дума за неговото съдържание. И предполагам, разбирате, че става дума за уникалното и полезно съдържание на сайта.


В същото време, когато съдържанието се признава за КРАЛЯ на сайта, за момента на коронацията трябва да се смята моментът, в който сте спечелили доверието на целевата аудитория.


Преценете сами!


Вероятно преди да купите каквато и да е стока на вас ви се иска да се убедите в качествата й, а така също вие се вълнувате дали търговецът, който ви я предлага - не е сапунен мехур. На вас също така ви се иска да сте сигурни, че ако ви потрябва помощ, то вие ще я получите и при първото негодувание от ваша страна - ще ви върнат дадените от вас пари. Безспорно се вълнувате и от това, какво ще стане, ако стоката се повреди и се нуждае от сервиз. Накратко казано - за стоката, търговеца и сервиза ви се иска да знаете толкова, колкото ви е необходимо. И колкото повече - толкова по-добре. А да не говорим за гаранциите за честността на търговеца.


За съжаление това е пример идеализиращ проблема, а действителността е съвсем различна. Болшинството сайтове не указват даже името на контактното лице, а ви насочват към безжизнена връзка на адрес webmaster@site.com. Още по-лошо е когато ви предложат форма за връзка, от която даже не виждате и електронния адрес.


Както се досещате болшинството от сайтовете в Интернет стигат до крах изключително поради факта, че техните собственици изпадат в две възможни крайности. Първата се заключава в това, че те разказват за себе си така много и толкова дълго, че хората бързо и с недоумение напускат сайта (става дума за подробно описване историята на фирмата, нейното възникване, нейното развитие в дати, имена на хора, продължителност на присъствие на пазара, излагането на подробна документация, безкрайни списъци на рекламодатели, партньори и клиенти и т.т.). На другия полюс са сайтовете, в които информацията за фирмата е толкова нищожна, че в оскъдността си поставя под съмнение репутацията на фирмата, а да не говорим за случаите, когато такава информация въобще отсъства.


Освен казаното си заслужава да отбележим, че болшинството от собствениците страдат от синдрома "НИЕ".


Те говорят - в Нашия сайт..., за Нашия бизнес..., Ние продаваме..., Ние отговаряме..., даже, когато зад това ние, често се крие само един човек, който покрива функциите на целия персонал на компанията. Собствениците на такива сайтове са убедени, че по този начин внушават доверие на своите посетители, макар в крайна сметка, те да изопачават представата за своя бизнес и колкото и да е тъжно, подриват така доверието към цялата останала информация.


В случая не става дума за посочване на електронен адрес или телефонен номер - това просто е някакъв необходим минимум.


За да изграждаш доверието с клиентите е необходимо много повече - да разкажеш за себе си цялата истина! Това се нарича ОТКРИТОСТ. Не се страхувайте, че с това ще станете по-уязвими. Хората ще ви уважават заради вашата честност и почтеност в признаване на собствените ви недостатъци. И колкото по-честни сте с вашите потенциални клиенти, толкова по-комфортно и безопасно ще се чувстват те при работа с вас. А в замяна за вашата честност и откритост, хората ще предпочитат да купуват стоките и услугите именно от вас, а не от когото и да е друг.


Разкажете им за това, какъв сте в действителност и как и защо сте решили да се занимавате с този бизнес. Покажете им собствената си фотография в уверение на това, че зад вашата дейност стои жив човек. И не се притеснявайте как изглеждате на тази фотография. По-важното е друго - да създадете атмосфера на тесен контакт, както при лична среща. Разбира се, че ако не желаете, може и да не показвате своята снимка. Но бъдете сигурни - нещичко ще загубите от това.


Можете да смятате за напълно доказано следното правила за работа в Интернет: - колкото по-честно говорите за себе си, толкова по-успешен ще бъде ръстът на вашите продажби!


Wanda Loskot is business coach & host of a radio program
http://GrowYourBusinessRadioShow.com
-----------------------------------------------
Wanda Loskot, Business Coach & Marketing Wizard
Success Connection
http://LOSKA.COM
Your Values & Passion + My Coaching = Success
------------------------------------------------
Источник:
http://www.insiderreports.com
Перевод: Павел Берестнев, berestneff@freemail.ru ,


http://e-college.by.ru Колледж электронной коммерции: советы
профессионалов

Няма коментари: