Добре дошли на нашата страница

Ние се развиваме благодарение на мечтите.
Всички велики хора са били мечтатели.
Някои от нас позволяват на мечтите си да умрат, обаче други внимателно култивират своите мечти, защитават ги и ги съхраняват в неблагоприятните времена до тогава, докато неизбежно настъпят ясни и слънчеви дни.
Автор: Byдpo Уилcън
Да бъдем заедно мечтатели!

сряда, 6 февруари 2008 г.

Доброволният e-mail маркетинг

Главното оръжие срещу СПАМА

Автор: Тери Дин
Сайт:
http://bizpromo.com/


СПАМ ... Всеки в Интернет знае и говори за това. Нещо повече - всеки ненавижда това явление. За тези, които не зная за "спам" - това е практиката да се изпраща електронна поща към хиляди и милиони хора, които не са искали това и НИКОГА НЕ СА ВЛИЗАЛИ В КОНТАКТ с източника на тази поща.

Аз знам, че вие също получавате "спам". Всеки в Интернет се сблъсква с това. Лично аз получавам приблизително до 50 такива писма на ден, предлагащи някаква стока или услуга. Аз отстранявам тези писма без даже да ги огварям, но те продължавт да идват и да идват.

Обикновено писмата-спам (макар и не винаги) са лошо написани и са пълни с извънредно раздути и празни емоционални съобщения. Това естествено е така, защото всеки глупак може да се занимава със СПАМ.

Но както казах такива писма продължават да идват и не стават по-малко. Аз постоянно получавам рекламни писма с предложения да купя всевъзможни неща - от кукли, автомобили, до кредитни карти и какво ли още не.

Защо има толкова много СПАМ?

Ако всеки изтрива тези писма без да ги чете, защо те не стават по-малко? Отговорът е прост. Макар процентът на отговор на СПАМ-а да е изключително нисък, тези които го използват за своя бизнес все още получават поръчки за продаваните от тях стоки и услуги.

Себестойността за изпращане на писма-спам практически клони към нула и именно поради това спам-а се разглежда като добро рекламно транспортно средство. Даже и продажбите - неголеми, от категорията по-доре нещо отколкото нищо са добре дошли. Нали така?

Да, ама не! Тези, които използват масовото разпращане на СПАМ по електронната поща, сякаш не забелязват другата страна на медала - какво става, след като изпратите спам?

А това, което се случва като минимум е следното:

  • вашият Интернет провайдер може да откаже да ви обслужва;
  • могат да ви закрият сайта без предупреждение;
  • могат да ви лишат от електронната ви поща;
  • може да се добавят и още санкции, но защо?

Само няколко жалби (които все едно ще предизвикате, даже и да опитате добре да се скриете) и всички врати за вас ще се затворят внезапно.

Забележете, даже не говоря за вашата репутация и директното нарушаване на законите при изпращането на спам.

В днешно време вече няколко страни имат законодателни механизми, които ви налагат наказателна отговорност и глоба от $500 и повече, за всяко масово разпращане на електронна поща без предшестващи делови отношения.

Аз съм напълно убеден, че не си заслужава да разглеждаме спам-а като начин за реклама. Даже и някога да сте успели да осъществите масово и несанкционирано разпращане на електронна поща, то моля ви, никога повече не правете това! Има много други ефективни начини да търгувате с вашите стоки и услуги чрез Интернет, че не си заслужава да носите този огромен риск.

Така че, какво да правим?

Мога да ви отговоря с едно изречение. "Вие трябва още днес да започнете да създавате собствен списък от абонати, които са изразили желание да получават от вас електронни съобщения!"

E-mail маркетингът е много ефективен! Именно поради това така много хора по незнайни пътища го бъркат със спам-а. Той може постоянно и ефективно да организира продажбите във вашия бизнес!

Ако някой се опитва да прави бизнес в Интернет и не създава собствен списък с електронни адреси на абонати, бих казал, че стреля направо в себе си. Въобще и това е възможно, но защо трябва така да го правите?

Изпращането на електронна поща почти не ви струва нищо. Даже, ако трябва да купите специализиран софтуер или да получите платен достъп до подобни услуги, то ние говорим за няколко стотин долара за година… И всичко това, за да имате НЕОГРАНИЧЕНА обратна връзка с потенциалните клиенти и партньори в бизнеса.

Отидете в най-близката пощенска станция и се поинтерисувайте, колко ще ви струва подобна активна коренстонденция. Гарантирам ви, че ще се смеете над това, което ще чуете!

Когато казвам всичко това, хората веднага намират своето оправдание, защо не правят нещата както трябва:

1. Те не знаят «как» да правят успешен e-mail маркетин.

Аз обикновено проявявам най-голямо разбиране към подобно оправдание, защото всеки от нас трябва да се научи «как» и то лесно може да организира meil-маркетинга във всеки един момент. Аз и не мисля, че човек, който започва да усвоява Интернет от самото начало е наясно какви стъпки трябва да извърши. Фактически аз вече знам, че те не умеят това.

Существуват много ресурси в мрежата, за да разберете как да организирате собствен списък за разпращане на електронна поща. Множество подобни електронни абонаменти се появяват ежеседмично и аз съм убеден, че самите вие вече сте абонирани за някои от тях.

Невежество не може да послужи за оправдание. Вие еднозначно можете да разберете, как да организирате собствен абонатен списък и при желание, можете да научите и как да получавате приходи от подобно начинание. Затова даже и не искам да слушам, че вие използвате подобно оправдание!

2. Болшинството от хората не могат да измислят постоянно съдържание с достатъчен за електронно издание обем.

Това е естествено, защото вие, както и болшинството от хората трудно биха били определени като истински автори. Преди всичко се надявам, че притежавате широки познания по любимата тема, имаща отношение към бизнеса ви. Продавайки вашите продукти и услуги, консултирайки вашите настоящи и бъдещи клиенти и т.н. всичко това може да се превърне в съдържание на вашите тематични електронни издания.

Другото нещо, което можете да направите е да използвате материалите от пощенските електронни издания на други автори. Стотици автори ще ви позволят да използвате техните статии във вашите издания, ако оставяте тяхната контактна информация в началото и края на статиите. Всичко, което трябва да направите е да поискате разрешение и болшинството от тях ще ви дадат безплатна възможност да публикувате техния материал. Аз знам какво ви казвам!

3. Има вече твърде много списъци с пощенски електронни издания и информационни бюлетини.

Кой ви е казал, че единствия ви избор е организирането на тематичен бюлетин? Когато говоря за масово разпращане на електронна поща, аз имам предвид масово разпращане на тематични електронни издания по предварителна заявка на вашите абонати, стига те да са интересни за тях.

Да сте иновативни в електронния бизнес - това е един от главните ключове за успеха ви. Тематичните бюлетини не са единствената популярна и изгодна форма за водене на пощенски разпращания. За да ви дам простор за творчество аз искам да ви предложа няколко идеи за собствени тематични електронни издания.

Покрай многото традиционни тематични бюлетини аз съм виждал много успешни електронни издания от типа «... на деня». Най-популярните, с които съм сие сблъсквал са:

  • "Шегата на деня";
  • "Рецептата на деня";
  • "Деловия Съвет на деня" и т.н.

Можете ли нещо да измислите в тази област?

Като за начало - дневник на вашия бизнес? Това е отлична идея, която съм виждал вече в Интернет. В такова авторско електронно издание собственикът споделя своя ежедневен опит в извършването на някакъв бизнес, разказва за своите успехи, грешки и малки тайни на своите абонати. Това не само ви осигурява постоянен контакт, но също така ви помага да си осигурите доверието на вашите читатели.

А какво ще кажете за безплатен Интернет-клас? Вие можете да разработите 6, 12, 24 урока по някоя тема и да направите така, че вашите абонати да получават тези уроци всеки ден или всяка седмица, или на всеки две седмици, или всеки месец. Тогава, когато приключите с изпращането на безплатните уроци, вие може би ще им предложите нещо за закупуване и т.н.

Как бихте могли да използвате някоя от горните идеи по оригинален начин? Най-важното е да не се ограничавате и да вярвате във вашите творчески възможности и ще видите, че ще се получи!

Все пак бих искал да ви дам един особено ценен съвет
никога не отлагайте за после! Защото нещото никога няма да се случи! Вие трябва да стартирате именно сега! Ако не започнете да претворявате своите идеи още днес, ако вие постоянно се съмнявате и се готвите за нещо по-голямо, то вие никога няма да го направите.

Притежаването на собствен списък с абонати е толкова важно за ефективното осъществяване на вашия бизнес в Интернет, че аз съм длъжен още веднъж да подчертая - вие трябва да стартирате още сега, ако искате да преуспеете във вашие електронен бизнес.

Опитай те!

Няма коментари: